söndag, juni 11, 2006

Söndag

Då var det söndag igen då. Var till arken som vanligt igår kväll och där var det väl helt okej, precis som vanligt. Såg en massa folk jag kände men ingen som fick mitt lilla hjärta att slå hårdare, så det var ju trist. Det börjar kännas tråkigt att leva som en nunna, utan minsta lilla romans i sikte men vad gör man, är väl bara att gilla läget antar jag.

Imorgon skall jag tillbaks på jobb också, usch och fy. Tänk om man verkligen skulle få ha sommarlov när man är student, men det är ju en omöjlighet. Istället skall man arbeta och träsa på hela sommaren och om man har tur får man någon ledig vecka innan man skall tillbaka till universitetet. Vill inte jobba 9-17 varenda dag hela sommarlovet, man hinner ju inte leva något annat liv än det inne på kontoret.

Gnäll, gnäll, gnäll. Ska trösta mig med en tsatsikiburgare från grillen nu. Bara syrran behagar komma hem med den någon gång.

Inga kommentarer: