fredag, augusti 25, 2006

Nu bär det av.

Om ett par timmar skall jag lasta min häst och köra honom till Jessica i Lemland, för arla imorgon skall vi lasta våra kusar och åka till färjan. Sommarlovet är över och Örebro hägrar. Så är det.

Retfullt kikar solen fram idag också, och det är jättevarmt, säkert för att berätta att sommarvädret håller i sig fast skolan börjar. Nåja, sådär väldigt många sommardagar lär det väl inte vara kvar.

Känns lite vemodigt att åka tillbaks till Örebro, samtidigt som det känns spännande. Särskilt som Volant skall komma med. Det känns som att jag kommit en lång bit på väg med inridningen, och det skall bli roligt att ha honom i Örebro så jag kan fortsätta träna. Med lite tur, mycket träning och hjälp med skjuts och sadlar kanske vi till och med hinner vara med på någon Craig-clinic innan hösten är över.

So long, nu måste jag få lite mat i mig innan pappsen och jag skall starta projektet att lasta Volanten.

Inga kommentarer: