söndag, augusti 27, 2006

Utmaning

Är inte riktigt säker på att Emma utmanade mig eller någon annan Malin, men för säkerhets skull listar jag väl några svar jag också. Here goes.

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

Varit guide på snigelsafarit i Kastelholm
Mockat hästskit på ett dressyrstall i Frankrike
Kört ut post i Lumparland, Godby, Sund och Geta
Varit sommarreporter på Nya Åland

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

Min bäste väns bröllop
Dirty dancing
Grease
Moulin Rouge

3) Fyra städer jag har bott i:

Har faktiskt bara bott i en stad, Örebro. Men sedan har jag ju bott på några andra ställen, byar och kommuner. Till exempel byn Evires i Frankrike och kommunen Saltvik på Åland.

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:

Lost
Vänner
One tree hill
Vi på Saltkråkan


5) Fyra ställen jag vill åka till:

Frankrike
Italien
Grekland
Göteborg


6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

www.xit.nu
www.saintkildaroad.blogspot.com
www.emmasvarld.webblogg.se
www.nyan.aland.fi


7) Fyra favoriträtter:

Stuvade makaroner och korv
Wokat
Quesadillas
Plättar

8) Fyra ställen där jag trivs:

Åland
I stallet
Arken
I lägenheten i Örebro

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på detta

Känner knappt några bloggare längre, men jag utmanar Sofia Alexandra, vill gärna se lite mer aktivitet på hennes sida!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du ska åka utomlands. Jag tror du skulle älska det! Du behöver ju inte heller åka lika långt som jag! Finns ju platser i Europa också. Hur är allt där hemma? Läser du Planerad 2 nu elr MKV C? Är allt i Öret sig likt? Mycket fester? Kåren? Iofsej har terminen bara börjat men ändå. Ha det så bra & hälsa alla!!!