måndag, maj 15, 2006

Slutspurt

Har varit väldigt duktig och pluggat halva dagen idag. Har lyckats skriva en hel del på kampanjplanen som vi ska lämna in om exakt en vecka och jag hoppas av hela mitt hjärta att vår handledare inte tycker att vi måste ändra en hel massa efter handledningen på onsdag. Vill inte plugga mer nu, vill bara bli klar och åka hem.

Blev ännu mer sugen på Ålandssommar efter att jag snackade med en gammal bekant igår, ska bli så himla roligt att träffa alla kompisar som man inte sett sen i julas.

Skickade hem min bikini med mamma och Inger när dom var här, tyckte jag var klyftig som skickade hem massor med dem så jag skulle slippa bära själv när jag åker nästa vecka. Det enda jag inte tänkte igenom var hur jag skall klä mig ifall Lösnummer drar till Gustavsvik på onsdag. Antingen blir det en shoppingrunda till eller nakenbad.

Inga kommentarer: