fredag, maj 05, 2006

Sommar, sommar, sommar i omlott!

Har varit på stan med Lina hela eftermiddagen idag. Trotsade det fruktansvärda provhyttsljuset och provade en hel del fina plagg. Det slutade med att jag kom hem fyra plagg rikare, eller ungefär 700 kr fattigare, hur man nu vill se det. Det blev ett enkelt gult linne och ett annat beigt, ett par vita cityshorts och en rödvit omlottklänning. Ska prova mina nya kreationer igen nu, här hemma i det lite behagligare ljuset för att se om jag blir tvungen att utnyttja mitt öppna köp på något av plaggen. Det blir ingen retur på klänningen i alla fall, den är redan favoriten i min sommargarderob. Om jag hade en digitalkamera skulle jag lägga upp en bild här, men nu får ni vänta och se, jag lär bära den oavbrutet i sommar när jag åker ut på mina nyanresearchs. Leka reporter i omlottklänning, solbrillor och sandaler med anteckningsblock och penna som hetaste accessoarer. Kan knappt vänta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är kul o shoppa! Såhär inför sommarn borde man få ett extra shoppingstöd så man skulle ha råd med allt man ville ha! :)