lördag, januari 21, 2006

Tillbaka i bloggosfären

Sådär ja, då var jag tillbaka här då. Har haft en väldigt välbehövlig paus från bloggen, hade absolut ingen inspiration att skriva något alls under jullovet. Kunde inte få ihop något som lät det minsta intressant och blev bara irriterad av att se skärmen hånfullt stirra tillbaka på mig som för att säga:

"Usch vad tråkigt och känslokallt du skriver. Och det du skriver om sen, händer det verkligen inget roligt i ditt liv?"

Men nu har inspirationen kommit tillbaka, och det har hänt en hel del roligt sedan sist. Så nu skall jag kasta mig in i det nya året och skriva så känslorna svallar. Om så intressanta saker så ni inte kan slita er från inläggen.

Så se inte så hånfull ut skärmen, du ska få se på annat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Wohooo äntligen kan min abstinens stillas! :) kramar/L