torsdag, mars 09, 2006

Besviken

Jag blev riktigt besviken igår. Kände mig lite lurad om jag ska vara ärlig. Först verkade allt så himla bra. Jag fick intrycket av att allt elakt och manipulativt han hade gjort tidigare i livet hörde hemma just i hans förflutna. Att han började slå sig till ro och att han egentligen var snäll innerst inne. Jag tyckte riktigt synd om honom, för att han fått utstå en massa skit i sitt tidigare liv och att de flesta av hans medmänniskor fortfarande inte verkade lita på honom. De behandlade honom som en fiende. Men sen, mitt i allt när jag tyckte så synd om honom, så visade det sig att dom hade rätt. Han var inte schysst och han hade inte slagit sig till ro.

Nej, jag hade blivit lurad jag också.
Precis som Kate.
Fast på något sätt tycker jag ändå lite synd om Sawyer.

Inga kommentarer: