söndag, mars 19, 2006

Första inlägget från Åstadalsvägen

Sådär ja, då var jag färdigflyttad då! Pappa åkte iväg hemåt för en timme sedan och sedan dess har jag bara njutit i fulla drag här i min nya lägenhet. Den är verkligen jättefin, ljus och rymlig. Igår körde vi grejer hela dagen och idag var vi ut till Marieberg och köpte lite grejer på Ikea och en mikrovågsugn på Elgiganten. Det är otroligt skönt att vara här nu, med fin utsikt och fullt dagsljus inne i rummet, blir helt lycklig bara av ljuset. Ska lägga mig i soffan nu å titta ut genom fönstret en stund.
Enkla barn har enkla nöjen eller hur är det man brukar säga.

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS! :) Förstår det med ljuset bra... Ha det fint! Kram , Sofia

Anonym sa...

Hoppas du ska trivas där! Måste komma o hälsa på nåt så jag får se hur du bor nu! :)

Anonym sa...

Welcome to the hood! Örebros finaste kvarter, int som dom där förorterna våra vänner bor i ;) Tack för kaffet när vi va på besök, d va rysligt trevligt! :) kramar/L