fredag, mars 17, 2006

Sista inlägget från Marielundsvägen

Imorgon går mitt flyttlass de två kilometrarna upp till campus, så det här blir mitt sista inlägg från Marielundsvägen. Har haft en rätt fullspäckad vecka med ett seminarium, en kortfrågeskrivning och en resa till kiropraktorn i Stockholm. Fick lite hjälp där i alla fall, men det är fortfarande halvdomnat i benet och ont i vaden. Men fick kallelse till ortopeden idag, så det ska bli intressant att höra vad han har att säga. Det är tur att mina snälla vänner ställer upp och kommer och bär möbler imorgon också, för att bära tunga grejer är ganska så uteslutet just nu.

Idag har jag bara packat hela dagen, och nu börjar jag se en ände på det, jäklar vad mycket prylar man har fast man ofta tycker att man inte har någonting. Ska ta kväll nu och krypa ihop i soffan och se på Så ska det låta med min idol Peter. Fast jag kanske borde åka upp till bågen med ett par grejer som jag har i frysen så jag skulle kunna avfrosta den. Får se om jag orkar.

Inga kommentarer: