onsdag, mars 29, 2006

I mina tankar just nu

- Martin Stenmark är en riktig hottie!
- Fotbollsmatch och ÅN-fest inkommande helg, ska bli jätteroligt.
- Längtar till påsken. Vill se Johan Glans på arken, dricka paraplydrinkar och träffa kompisar som man ser allt för sällan.
- Orolig för operationen, men försöker tänka positivt.
- Oerhört nöjd med nya lyan, bättre kunde det inte blivit.
- Vill ha tulpaner.
- Lugnt och skönt i skolan för tillfället. Photoshop var lättare än jag trodde. Hittills i alla fall.
- Lordi, Lundell och Thåström till Rockoff. Måste säga att Dennis har en blandad kompott i år.
- Borde skriva en krönika till Nöje. Är tyvärr totalt oinspirerad.
- Har spenderat två nätter i rosaskimrande romantiska drömmar. Ett tydligt tecken på att abstinensen börjar infinna sig. Inatt kramades jag med en kompis i min grundskolas lärarrum medan min kusin förklarade vilken falsk djurplågare jag var. Vad betyder en sådan dröm?
- Queen är grymma.

Inga kommentarer: