måndag, januari 25, 2010

Fem saker att glädjas åt en helt vanlig måndag

  1. Ålands radios inslag från Idrottsgalan där de intervjuar Jonas Svanfeldt i tron att han är Peter Sjölund. Det roligaste jag hört på länge, särskilt som Svanfeldt spelar med för fulla muggar.
  2. Vidarebefordrat beröm till sporten från Järvsö.
  3. Kåldolmarna jag åt till lunch. En maträtt Britta tydligen bemästrar.
  4. Ryggontet som börjar ge med sig.
  5. Grannens trådlösa nätverk som jag fortfarande surfar ohämmat på. Måste kanske snart gå och köpa mig ett eget modem dock, för samvetets skull.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha.. skrattar år nr. 1!

Anonym sa...

magnifika in, mycket informativ. Jag undrar varför det motsatta experter inom denna sektor inte märker detta. Du bör fortsätta ditt skrivande. Jag är säker, du har en stor läsarnas bas redan!