måndag, oktober 31, 2005

Prestationsångest

Det är mycket nu. Tenta på fredag som jag egentligen inte vill ge mig tid att plugga på. Ska kolla upp frågorna på övningstentorna och sen får det räcka med det, hinner inte läsa något mer. Kom just från ett redaktionsmöte med Lösnummer och har tre grejer kvar att skriva innan deadline på måndag. Har inte ens intervjuat killarna på Radio campus, om man inte räknar med världens hittills sämsta telefonintervju som jag gjorde förra veckan, visste om möjligt mindre när jag lade på än innan jag hade ringt. Tur att jag skall träffa han ena face to face imorgon, så kanske det klarnar. Sen har jag dom där kursrepresentantgrejerna den här veckan också, utbildningsdialog och ämnesmöte, skall aldrig anmäla mig frivilligt till något sådant igen, tar bara tid och är så ointressant så det finns inte. Jaja, nu blir det en kväll med tentaplugg och författande av lösnummerreportage. Men först lite middag.

Inga kommentarer: