tisdag, november 01, 2005

In my dreams

Drömde här om natten att jag tämjde en vildhäst. Tog fast honom med lasso och lät honom springa runt mig tills han blev trött, sedan klappade jag om honom och han blev from som ett lamm.

Drömde också att jag blev tillsammans med basisten i Soundway, visste inte ens att jag var attraherad av honom, men i drömmens värld var vi jättekära och största delen av drömmen spenderade jag sittandes på en förstärkare mitt på scen väntandes på att min rockande pojkvän skulle spela klart för kvällen.

Haha, där har vi nog två saker som bara kommer hända in my dreams....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk om det finns ett samband mellan vildhästen och basisten i Soundway Malin.. Aaah! :)

Kul att läsa dina inlägg!

Sofia

Anonym sa...

Ja kan hålla me om att basisten e het, men ja fattar int varför du int kunde vänta på han nedanför scenen istället för mitt på ;) Å på tal om sambandet här ovanför så finns d ju bara ett å d e en ordentlig hårman...vilket betyder att du kanske sku satsa på den långhåriga killen du bruka möte me bilen på jobbet i somras så kanske du får gå på postfesten iaf ;)
kram/L

Anonym sa...

Alltså jag tänker å tänker men vem e basisten? Är ju inte lika Soundwayfrälst som.. som.. :)