torsdag, maj 06, 2010

Garderobsstädning

För tredje gången det här året har jag rensat ur mina garderober. Varje gång har jag plockat bort ett par stora papperskassar med kläder som jag inte längre använder och som jag aldrig kommer att använda igen. Efter den här tredje rensningen tror jag att det ska vara mest vettiga kläder kvar i garderoberna. Sjukt vad mycket skit man samlar på sig, det är inte klokt.

Har möblerat om också. Skrivbordet har fått flytta ut ur sovrummet och sängen har bytt ställe i rummet. Det blev mycket rymligare och finare, skönt!

Nu har jag dock en gammal stationär dator som inte längre har rum att stå och samla damm i ett hörn i sovrummet. Den har flyttat ut till förrådet i väntan på något bättre. Vet ni någon som behöver en stationär dator? Den har inga fel, jag behöver den bara inte längre.
Skulle hemskt gärna ta en 50-lapp för den, men jag kan övertalas att skänka bort den bara någon tar den.

Först till kvarn.

1 kommentar:

Linda. sa...

haha, du är inte mycket till försäljare... :P