söndag, juni 27, 2010

Fina människor

Midsommarhelgen har varit jättefin. Lite lugnare än vanligt men ändå riktigt rolig. Har ätit och ätit och ätit och umgåtts med goda vänner och familj. Nu avslutades helgen med höskörd. En stukad tumme senare var hästens vintermat bärgad.

Var med tjejerna till Soltuna på middag i dag. Vi åt gott och pratade en massa stunt i solskenet på verandan. Och mitt i allt när jag satt där kom jag på mig själv att tänka att "Gud vad bra jag har det. Vilka otroligt fina människor jag sitter här med. De allra allra bästa." För det är dom. Superfina.

På tal om något helt annat verkar alla ålänningar prata gott om Åland. Bortflyttade studenter, folk som flyttat bort för att jobba eller varför inte fotbollsspelare måste vara de bästa ambassadörer Åland kan få. Hoppas ön lever upp till de höga förväntningar bland annat Alvbåge har.

2 kommentarer:

Sofie sa...

:)

Lina sa...

Ja det var en bra kväll :)