onsdag, februari 10, 2010

Kameran och kilona

I dag har varit en bra dag.
'
Dels kom en ny testspelare till Åland och han var snyggast i raden av dom som varit hit hittills (jag vet att jag ska vara opartisk och neutral och objektiv och opåverkbar som sportreporter, men vad fan jag är ändå kvinna, så hoppas han är bra och landar ett kontrakt) och dels fick jag en fjärdedels fastlagsbulle till kaffet.

Dessa glädjeämnen uppväger det faktum att jag såg ut som att jag hade ätit fastlagsbullar varje dag på den här sidan om årsskiftet när jag medverkade i tv i dag. Kameran och kilona ni vet, det är tufft att vara tv-reporter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte inte att du såg ut som fastlagsbulle.. fast du vet väl att kameran lägger på 5 extra kilo. Å 5 kilo, det är ju typ lika mycket som ett helt huvud väger!!

Testspelaren bådar gott!

Anonym sa...

Jaha, du skrev att du tyckte att du såg ut som att du ÄTIT fastlagsbullar hela året och inte som att du SÅG UT som en sån.. nåja.. nästan samma sak:)

lillsyrran sa...

:) nej, jag tycker inte heller att du ser ut om en fastlagsbulle. du är så fin så :)