måndag, april 05, 2010

Profilbild? Nej tack!

Jag saknar en linje mellan käkbenet och halsen. Har visserligen känt till det faktumet en längre tid, men efter att ha sett två bilder på mig själv tagna i profil de senaste två dagarna så påminns jag om det sorgliga faktumet. Jag saknar den där linjen, och det ser bara ut som att ansiktet fortsätter ner på halsen. Som att ansikte och hals skulle vara alldeles jämnbreda. Låter det konstigt? Förståeligt, eftersom det ser konstigt ut också. Nåja, det här skulle man väl egentligen kunna leva rätt bra med, eftersom jag egentligen inte är så jäkla fåfäng av mig. Men när de här bedrövliga bilderna läggs upp på allmänna forum, varav ett är ett bildspel på tidningen där jag jobbar (man skulle ju ha hoppats att kollegorna besparade en skammen med sådana bilder), får man ju fundera på hur fan man ska få till den där linjen..... Tips tas tacksamt emot.

1 kommentar:

Sofie sa...

Hmm..måste nog ha varit fotografen det var fel på, för jag har sett dig i profil förut och det har sett bra ut. Så det så!