måndag, september 13, 2010

Hoppsan hejsan!

Så var man plötsligt lägenhetsägare då. I ett huj gick det. Så snabbt att jag knappt fattar det själv. Man har ju hört historier om folk som går på visning efter visning i flera herrans år utan att hitta något de gillar. Jag hittade min lägenhet på första försöket. Man hör om budgivningar det priset rusar iväg till ofattbara summor. På min budgivning stannade buden långt under den maxgräns jag mentalt hade satt upp.

För drygt en månad sedan tog jag det definitiva beslutet att leta upp en lägenhet att köpa.
Den 1 oktober är det inflyttning.
Ibland går det snabbt.

Så fick jag då en förändring, som jag så länge, länge längtat efter. Det blev visserligen inga studier, ingen ny stad och ingen ny person i mitt liv, men en förändring lika fullt. Och ingen dålig heller.

4 kommentarer:

Sofie sa...

Va skoj, Grattis!

Lina sa...

Nämen grattis, vad kul! kram

Cica sa...

Skoj, var har du köpt lägenhet? Blir inflyttningsfest sen då? Kram

Unknown sa...

Grattis! Vad roligt!