tisdag, december 28, 2010

Your day

Vaknade av väckarklockan 10.00.

Åkte ut till Saltvik. Fixade i stallet och var ut med hästen. Åkte tillbaks till stan.

Gick till frissan, fixade nya slingor och kortade av hårstråna några milli.

Hälsade på morfar på sjukhuset. Blev glad när jag märkte att han verkade pigg och på gott humör.

Köpte middag på Alis kebab. Blev förvånad när Ali glatt hojtade "Hej Malin" när jag steg på. Visste inte att han hade koll på vad jag heter. Han hade koll på när jag var dit sist också, och uttryckte sin oro för om jag inte äter kebab längre. Jag försäkrade honom om att jag gör det, men inte så ofta som förr.

Snart tar jag en kvällspromenad. Det måste man efter en sådan brakmiddag.

1 kommentar:

lillsyrran sa...

haha, DÅ är det illa. När snabbmatshakets ägare vet vem man är ;P DÅ är det dags att ändra matvanorna ;)

Visst, blev man lugnare av att få träffa morfar? :) jag ska höra lite vad dom tänkt göra med honom idag riktigt så kanske jag åker dit ikväll och hälsar på.