torsdag, januari 11, 2007

Åland igen

Strax bär det av hemåt igen, skall hem över helgen och gå på 25-årskalas. Ser verkligen fram emot det eftersom det är ett väldigt roligt gäng som är bjudna. Hoppas det är någon bekant med på färjan hem också, resan över Ålands hav är inte så spännande när man reser ensam så det skulle vara trevligt att ha någon att prata med. Annars har jag inga planer för min helg hemma, ska kanske ta en fika med Soffen, eller en macka blir det väl för min del då fikabrödet enligt mitt nyårslöfte får vänta tills efter vårterminen! So long suckers, är tillbaks nästa vecka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vill å komma me heeeeeem!!! Ja vill int ha nån jävla muntlig examination imorron, ja vll gå på Arken å supa mej full istället! Kunde du int ha kidnappat mej?! Eller ja kunde ju ha följt me som vanligt men vi kunde iaf haft d som ursäkt ti min lärare! kram/L