lördag, januari 27, 2007

Utgång i kylan

Det är ett alldeles underbart vinterväder i Örebro idag. Solen skiner, snön gnistrar och det är så kallt så det knarrar under skorna. Ska just ta en promenad med Lina och njuta av vädret. Sen skall jag och Anna gå ut och känna på Örebros nattliv ikväll. Var, när och hur är ännu oklart men jag känner på mig att det kommer att bli kul. Svårt att bestämma vad man ska ha på sig bara. När det är tio grader minus är kortärmat och tunna byxor det sista man vill dra på sig när man ska stå ute och vänta på bussen för att komma till krogen. Men inte går det att komma i ylletröja och ytterbyxor heller. Det får bli ett mellanting. Då har man ju en ursäkt att köra brudkommentaren "Fy vad jag fryser" i alla fall.

Dagens personliga vinst var helt klart att karonkaklänningen satt enormt mycket bättre än sist jag provade den. Då såg jag ut som en stoppad korv. Det är fortfarande en bit kvar till toppform men det närmar sig!

Inga kommentarer: