lördag, januari 20, 2007

PMS och festsugen

Idrottsgalan gick i repris på tv idag. Jag zappade förbi några gånger, och varje jäkla gång började tårarna spruta. Det är inte lätt att ha PMS.

Ikväll blir det lugnt som vanligt. Mina vinflaskor ropar på mig från vinstället, chipsen nere på Pressbyrån verkar skrika så det hörs ända hit upp till högsta våningen i huset att dom är till salu och grannens bas gör att det spritter lite extra i benen.

Kanske man skulle korka upp, klä upp sig och gå över med en påse chips som muta?

2 kommentarer:

Anonym sa...

du borde komma hit och festa lite syrran! jag kom nyss hem från en alldeles helskön kväll på ÖG! fest fest fest :) nu ska jag gå och sova. mina ögonlock börjar falla ner... hihi. kram

Anonym sa...

jo just ja! du var inte ensam om att sitta och lipa till idrottsgalan imorse.. jag har också PMS och satt och stortjöt mest hela tiden. när dom filma Gunde Svan pet jag tom. nånstans får väl gränsen gå ändå, men inte.