onsdag, november 02, 2005

Fotbollsrumpor


Finns det något fulare än kalsonger som har trosmodell? Vet inte ens vad sådana kalsonger heter, om det finns något ord för dom. Men det är sådana där tajta y-fronts jag menar. Boxers är verkligen att föredra, det enda som är värre än dom här trosmodellskallingarna är väl string. Tänk er därför min förvåning när jag var på fotbollsmatch idag och en stor majoritet av laget vi höll på var iklädda dessa fula underkläder. Vita glansiga fotbollsshort är rätt genomskinliga, så man borde ju verkligen tänka på att ta på sig ett par boxers. Men efter diskussioner fram och tillbaks på läktaren kom vi fram till att dom här kalsongerna måste ha varit inbyggda i shortsen, eftersom man kunde se ett par svarta boxers under de vita trosmodellskallingarna på en av spelarna. Är alla fotbollsshorts så? Att de har inbyggda underkläder? Det hade jag ingen aning om. Någon fottiskille som vill informera om hur det ligger till?

Våra vitshortsade grabbar vann matchen i alla fall, men vad ställningen blev är jag osäker på, var för fokuserad på kalsongproblematiken. Tjejigt så det förslår.

4 kommentarer:

Anonym sa...

My god! D va nästan d mest mindre vackra klädesplagget ja nånsin sett! D enda positiva grejen ja kan komma på me att d faktiskt finns killar som anväder såna här, e att dom gör d för att tjejen så fort som möjligt ska slita av dom! Lixom vem vill se ett par såna där mer än 5 sekunder - högst! kram/L

Anonym sa...

Matchen sluta 4-0 ti Ålebro btw ;) /L

Anonym sa...

tjo! som den hängivna fotbollsspelare jag alltid varit tänkt ja berätta att dom flesta shorts har innershorts också... vet int varför, men så är det... Personligen tycker jag att de e helt ok.. fast jag vet dom som alltid klippte bort innershortsen i sina shorts... men de e iof int heller bara i fotbollsshorts som de e så, vilka du än köper så är det nog så dom är... iaf alla dom som jag nånsin haft och provat... :)

Kram på dig!

Anonym sa...

Heter det innershorts eller innerbyxa? :) Finns dom inte för att shortsen ska sitta bättre eller har jag fel?