onsdag, november 23, 2005

Så söt så att jag skulle kunna spy!

Så uttryckte jag mig tydligen om en grabb i Åbo härom helgen. Det citatet kan jag stå för även i nyktert tillstånd. Det är inte många killar som är sådär otroligt söta, sockersöta. Antingen är de snygga, eller så ser de bra ut, eller så har de en sån otrolig karisma och charm så att de blir snygga alternativt söta bara på grund av det. Men han här killen var verkligen otroligt söt, han hade nog alla ovanstående egenskaper. Så söt så att jag skulle kunna spy. Utan tvekan.

Kom att tänka på det nu när jag satt och såg på Idol och Ola. Han är också otroligt söt. Men inte så söt så att jag skulle kunna spy. Skall göra en lista på killar som är så söta. Har ni några förslag?

4 kommentarer:

Anonym sa...

du har fel. ola är visst så söt att man skulle kunna spy. Ja ja! jag ska skriva in analysen nu...ska bara kolla alla bloggar först. För övrigt fick jag inte heller mer än G. JÄVLA snåla Göran!!!!!! Allvarligt, han är så insnöad i sitt forskande att han inte har vett nog att rätta en tenta som man ska. Han kan fan inte förvänta sig att vi ska producera samma svar som han, peter eller ngn annan besatt MKV-idiot. Nej, kliv ur ditt lilla arbetsrum och se hur den riktiga världen fungerar. Bitter? Jag? Nej. Fan Malin vi måste få VG på uppsatshelvetet. Och svär gör jag mycket också. Funderar på att röka en cigg för att lugna mig själv..brukar ju hjälpa. Bye Bye.

Anonym sa...

Du sku ha kommit me mej å Sofie i lördags så hade du fått se Ola live, du hade kunnat få autograf oxå! Eller så hade vi oxå kunnat tagit kort me mobilen som alla andra 12åringar :) Ja e nog int rätt person att ge några förslag på vem du kan ha på din lista, vi har så olika smak när d gäller pojkar! Med några undantag förståss ;) kramar/L

Anonym sa...

Ola?!? nä, nu måst ja å ge mig in i striden, Då föredrar ja nog smöret från Lund!!!

Anonym sa...

Ja jag kan int förstå hur ni kan tycka att ola är söt... i mina ögon är han inte söt på en fläck! men men, smaken e som baken... Jag fick föresten å ett poäng från VG på min hemtenta... så ja vet hur de känns.. :) Kram på dig!