fredag, november 04, 2005

Äntligen fredag!

Äntligen är det fredag! Vilket innebär att tentan äntligen är över, fy vad jobbigt och stressigt det varit med tenta, artiklar och möten den här veckan. Så ikväll ska jag bara njuta av en ledig kväll med mina vänner. Vi ska bojkotta Kårens Halloweenfest och spara pengar inför nästa veckas kryssning och sitz i Åbo så istället blir det pizzabakning och vin framför Idol ikväll. Och vem vet, kanske det blir en skräckis för att få lite Halloweenkänslor.

Men först har jag en handledning som jag skall gå på i eftermiddag inför B-uppsatsförfattandet som jag väl måste ta itu med så snart som möjligt. Tur att jag hunnit städa och diska bort en veckas disk nu i alla fall så jag kan börja fylla diskhon på nytt sen när uppsatsen tar upp hela min tid.

Och förresten, klassfest på onsdag! Ska bli himla roligt.

Glad Halloween allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänkt va lite artig å tacka för igår, d va riktigt rysligt trevligt :) kramar/L