tisdag, november 29, 2005

Melody club

Sitter och lyssnar på gamla Melody club låtar och känner mig helt nostalgisk. Jag har massor med minnen till deras musik. En av de första gångerna jag var på Kåren spelade Melody club, två underbara Rockoffkvällar har förgyllts av deras uppträdanden och jag har lyssnat på deras låtar när jag jobbat, städat, lagat mat, bloggat, kramats, dansat och bara varit. Det är något speciellt med deras sound, något glatt som gör att man inte kan vara på dåligt humör när man lyssnar på dem. Plus att deras sångare är fruktansvärt cool, ingen annan kan se så häftig ut med svettigt hår som ligger klistrat runt huvudet.

Måste kanske ta tag i matlagningen nu, tjejerna kommer hit på middag ikväll och jag har en rådjursstek i ugnen. Med lite tur blir det bra..

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för maten å polkagrisarna! :) kramar/L