måndag, december 05, 2005

Julstök

Bakade som sagt pepparkakor igår. Ikväll skall jag sy på en liten jultavla som jag vill ge åt mamma i julklapp. Hoppas jag hinner bli färdig bara, är ingen bra sömmerska direkt. Borde skicka julkort också.

Förra året gjorde jag egna, funderar på att göra det igen. Det är mycket roligare att få sådana som man gjort själv, de är personligare på något vis. Men det är svårt att komma på någon ny variant, vill ju inte skicka likadana som jag skickade förra året. Skall baka lussebullar någon dag nu också och jag har redan köpt alla mina julklappar. Så julstöket är i full gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle iaf bli glad o få ett kort även om det är samma som förra året. Det är ju tanken som räknas! :)

Anonym sa...

Åh va du e duktig, blir värsta avundsjuk! Själv ha ja julpyntat å köpt en flaska julmust! Men d e ju som tur e några dagar kvar till julafton :) kramar/L