måndag, december 19, 2005

Mardrömmar

Att åka hem nuförtiden är inte enbart kombinerat med glädje, det finns ett visst mått av oro inbakat i det också. Därför har jag haft väldigt oroliga, konstiga, stressiga mardrömmar de senaste nätterna. Är orolig för att julfriden skall spolieras på grund av att jag och pappa inte kan hålla sams. Förhoppningsvis skall det väl gå bra men jag vet att när vi umgås mer än en helg i streck är det lätt att börja bråka. Det är så skönt nu när nästan hela hösten har förlöpt utan stora bråk så jag hoppas verkligen att allt kommer att vara lugnt under julen också, skall i alla fall göra mitt bästa för att inte själv skapa några bråk eller verbala fighter. Men tydligen är det här ett riktigt orosmoln för mig i alla fall så mycket mardrömmar som jag har haft de senaste nätterna.

Inga kommentarer: