torsdag, december 08, 2005

Listan

Jag utlovade för ett tag sedan en lista på killar som är så söta så att jag skulle kunna spy. Det har dessvärre inte varit lätt att komma på en ordentlig lista, jag skulle ju gärna ha haft åtminstone tio namn att rada upp. Tyvärr kommer jag inte på så många grabbar som framkallar kräkreflexer på grund av att de är söta. Men några namn har jag kommit på, så håll till godo så kanske jag återkommer med fler. Kanske bör poängtera att de är inte uppställda efter någon inbördes ordning.

Åbograbben

Ian Somerhalder. Varför fick inte den sötaste grabben i serien vara med även i säsong två? De hade väl kunnat låta någon annan trilla ner från planet.


Eddie Cahill som spelade Rachels kille Tag Jones i Vänner. Även om min åsikt alltid varit att Rachel och Ross var menade för varandra så var det synd att Eddies medverkan i serien blev så kort.


Johan Östberg. Fruktansvärt töntig med sin tvätt som han tvättade i badkaret under sin tid i Fame factory. Men ändå, sockersöt som få.


Niklas Alexandersson. Ett stort skäl till att sitta klistrad framför Sveriges landskamper. Bättre blir det knappt.


Ashton Kutcher. Tokrolig som Kelso i That 70's show och smörig till tusen i A lot like love. Och jämt lika söt.


På mållinjen snubblar Idol-Ola, så nära, men det räcker inte riktigt till. Mår lite illa, men spyr gör jag inte, han har en bit kvar innan han blir så söt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi kul blogginlägg! Jag håller på FF-Johan. Fast jag tror han heter Östberg. Det var någon som frågade om min drömkille då han var med och jag svarade honom. Så det säger ju en del.. ;) Hehe söt. Kramar!