torsdag, december 01, 2005

Postmodernist

Deltog i en fotoworkshop som Lösnummer ordnade idag. Jätteintressant och roligt! Vi fick lära oss en massa om arrangemang, anslag och exponering. Jag förstod i alla fall vad arrangemang och anslag var, det där med exponering var däremot lite klurigt. Nåja, de två bilder jag tog för bedömning blev väl inte så mycket att hurra för egentligen, men fotografen som höll i workshopen tyckte den ena var lite postmodernistisk. Vad det innebär har jag inget grepp om, men jag är övertygad om att det är något bra. Det låter avancerat i alla fall. Inte illa att vara en postmodernistisk fotograf första gången jag håller i en kamera med andra funktioner än bara blixt. Hahaha....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp! Det bådar väldigt gott :D

Anonym sa...

Postmodern borde väl va typ efter-modernistisk eller nåt! Ha du sett att dom söker reporter på Xit/Ålandstidningen? kramar/L