tisdag, december 20, 2005

Skulle bara vilja gråta

Det enda jag bett om sedan mina föräldrar skilde sig är att få stå utanför och inte bli indragen i deras stridigheter. Jag vill inte ha något med deras ekonomiska uppgörelse att göra och jag kallsvettas av ångest bara vid tanken på att behöva välja sida. Nu skulle jag bara vilja gråta för nu blev jag indragen i skiten i alla fall. Hoppas som fan att det är till någon nytta och att det gör dem båda lyckliga bara, för om min inblandning ställer till några problem så är det min värsta mardröm sedan snart två år tillbaka som förverkligas. Kan se fram emot en sömnlös natt, det är en sak som är säker.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas d fixar sig nu me allt! Du ha ju iaf int själv valt att bli indragen, och oavsett hur d blir så ha du iaf gjort ditt bästa för att få allt bra å mer än d kan man int göra! puss å kram/L